حرف های دختری سر گردان

حرف های دل عاشق ها

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست .. . تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد



نظرات شما عزیزان:

ALIREZA
ساعت23:16---18 تير 1392
سلام داشتم نوشته هاتو در مورد تنهايي مي خوندم رسيدم به اين جمله تو دريا تو زمين اسكيت با خودم گفتم آها يه نكته من چرا شنا بلد نيستم چرا اسكيت بلد نيستم و قطعاً صدها چيز كه اون بلده من نيستم و بالاتر از همه كه بلده خوب بنويسه مي خواستم بگم داشته هاتو نگاه كن اونايي رو كه نداريم ديگران بهمون ميگن . موفق باشي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,| 17:38 |عاشق بی جان| |


[-Design-]